Flyttefirma til transport og flytning i København og på hele Sjælland

Hovedstadens dødsbo og konkurs består af engagerede medarbejdere og vi flytter professionelt for private, virksomheder og den offentlige sektor. Vi skræddersyr den individuelle flytning efter netop dine ønsker, hvor du frit kan vælge, hvor meget du selv ønsker at deltage i arbejdet. Vi leverer også det nødvendige antal flyttekasser.

Eksempler på nogle af vores arbejdsopgaver med flytning på Sjælland:

  • Professionel privat flytning på dine præmisser med Hovedstadens dødsbo og konkurs.
  • Alle former for flytninger og transport.
  • Fleksible løsninger der er tilpasset dine behov.
  • Flytning når din kære skal på plejehjem.
  • Transport.
  • Handyman service.
  • Vi flytter arvestykkerne sikkert hjem.
  • Vi kører ting på miljøcentret.
  • Vi hjælper, hvis du mangler transport til diverse arbejdsopgaver.
Flyttefirma København, Sjælland

Bliv kontaktet for et gratis & uforpligtende tilbud i dag

Se vores flyttefirmas 4 forskelige tilbud indenfor flytning

Flyttepakke 1

Vi tilbyder en professionel og fleksibel flytteløsning.

Du skal flytte på plejehjem, og som vi alle ved er pladsen på et plejehjem minimalt i forhold det man ofte kommer fra. Det betyder, også at man må sige farvel til en masse af sine kæreste ejendele. Ens pårørende har ofte allerede indrettet deres hjem, som de ønsker at bo, og derfor står man med problemet: Hvad skal man gør med resten af sit indbo?

Hovedstadens dødsbo og konkurs tilbyder at flytte dig til dit nye hjem, derefter at få formidlet dine ejendele videre til de rigtig steder. Vi sørger også for, at din bolig derefter bliver gjort klar til salg/syn.

Vi tilbyder gratis lån af flyttekasser i Flyttepakke I.

Flyttepakke 2

Hovedstadens dødsbo og konkurs står for din flytning. Vi tilbyder en totalløsning med både nedpakning og udpakning. En flytning kan mange gange være hård at stå midt i. At skulle nedpakke hele sit hjem for at udepakke det igen kort tid efter. Det er ikke alle som magter denne en opgave.

Hovedstadens dødsbo og konkurs skræddersyr den individuelle flytning således, at du kommer så nemt og hurtigt igennem din flytning som muligt. Vi står hele tiden klar med assistance og vejledning, som gør flytningen mere overskuelig for dig.

Vi tilbyder gratis lån af flyttekasser i Flyttepakke II.

Handyman service

Vi tilbyder kunder en meget bred vifte af ekstra servicer som bl.a. handyman service.

For eksempel en vaskemaskine der skal afmonteres, lamper der skal pilles ned eller møbler der skal skilles ad. Det kan også være den anden vej: montage af knager, hylder, udsmykning eller andre handyman opgaver såsom bortskaffelse af affald osv. Viften af arbejdsopgaver er bred.

Vi hjælper med alt så længe det ikke kræver autorisation / hårdværker uddannelse, og så længe vi mener, at det kan gøres forsvarligt.

Transport på hele Sjælland

Vi kan tilbyde alternativ transport af div. opgaver. Hovedstadens dødsbo og konkurs har desuden erhvervsansvars forsikring hvis uheldet skulle være ude, og vi skulle komme til at ødelægge noget af din ejendom.
Vi kører til konkurrencedygtige priser.

Flyttetilbehør

Vi tilbyder det helt rigtige tilbehør så som flyttekasser, indpakningspapir, flyttetæppe, og boblefolie mv. Gratis lån af flyttekasser er kun for Hovedstadens dødsbo og konkurs’ kunder, som vi selv flytter for.

Vores flyttekasser er specialfremstillet til professionelle flyttemænd. Vi tilbyder leje i op til 30 dage efter endt flytning, hvorefter kasserne skal være tilbage hos os.

Alt vores flyttetilbehør er af professionel standard, og er det samme som vi selv benytter:

  • Levering på Sjælland. 250,00 Kr.
  • Afhentning på Sjælland. 250,00 Kr.
  • Flyttekasser professionelt indvendige mål (LxBxH): 677 x 383 x 382 mm. Stk. 35,00 Kr.
  • Flyttekasser passer til indsats med plads til 48 glas 586 x 383 x 380 mm. Stk. 30,00 Kr.
  • 10 flyttekasser i et bundt, 150 flyttekasser på en palle.
  • Indsats til flyttekasse med plads til op til 48 glas i 2 lag. Stk. 50,00 Kr.
  • Et sæt består af to rumsæt og to mellemlægsark.
  • Indpakningspapir 150 ark. Mål: 500 x 750 mm. 99,00 Kr.
  • Flyttetæppe 150 x 200 cm. Stk. 39,00 Kr.
  • Boblefolie enheder – per rulle 0,5 x 50 m. 85,00 Kr.
  • Boblefolie enheder – per rulle 1,0 x 15 m. 80,00 Kr.
  • Bølgepap bredde: 30 cm x 70 m. Stk. 110,00 Kr.
  • Bølgepap bredde: 50 cm x 70 m. Stk. 140,00 Kr.
  • Kraftpapir brun 70 cm x 50 m 60 g. 79,00 Kr.
  • Kraftpapir brun 100 cm x 50 m 80 g. 125,00 Kr.
  • Strækfilm rulle 0,45 x 300m 17 my. Klar. Stk. 79 Kr.
  • 1/1 palle container til forsendelse og opbevaring. Stk. 139,00 Kr.
    (Længde x bredde x højde 1180 x 780 x 700 mm.)
  • 1/2 palle container til forsendelse og opbevaring. Stk. 79,00 Kr.
    (Længde x bredde x højde 773 x 573 x 700 mm.)
  • Kassefyld bio leveres i poser á 400 L. Stk. 250,00 Kr.
  • Tape dispenser til bonustape hvor der er 200 meter pr. rulle. Stk. 220,00 Kr.
  • PP tape solvent lille kerne 50 mm x 200 m klar Stk. 45,00 Kr.
  • PP tape solvent lille kerne 50 mm x 200 m brun Stk. 45,00 Kr.
Flyttemand København og Sjælland

Kontakt os om flyttearbejde mm.

Hovedstadens dødsbo og konkurs kan andet end at tilbyde traditionel flytning. Vi tilbyder bl.a. også professionel tømning af dødsbo på Sjælland.
Vores målsætning er, at være et solidt, troværdig og velfungerende firma, der er i stand til at servicere vores kunder på alle tænkelige måder, så kunderne får leveret den ydelse de forventer. Vi har erhvervsansvars forsikring.

Har De spørgsmål, er De naturligvis velkommen til at kontakt os for en uforpligtende samtale på tlf. 30 49 48 10. Vi kører i København og på hele Sjælland.

Vi håber at de vil benytte Hovedstadens dødsbo og konkurs.

Skal vi ringe dig op?
Udfyld nedenfor.

Vores kunder siger

Bettina:

"...jeg valgte Jer ud fra hjemmesiden – den gav et indtryk af fuldstændig som I har været, professionelle og helt igennem til at regne med..."

Claus Johansen:

"...Jeg oplevede seriøs behandling og at de aftalte tider blev overholdt og, ikke mindst, et veludført job med oprydning..."

Bjarne og Gitte:

“…Det hele gik hurtigt og alle aftaler blev overholdt. Vi vil varmt anbefale jer – og ønsker jer og jeres firma held og lykke fremover…”

Julie Halfter Lützen:

“…Ann og Michael har udført et stort og betydningsfuldt stykke arbejde og vi har følt os i meget trygge hænder. Meget professionelt!…”

Jytte:

“…Det har været en meget positiv oplevelse, og jeg vil helt sikkert anbefale jer til andre, der skulle få brug for hjælp…”

Niels K. Snare:

“…Tømningen af min fars lejlighed foregik meget tilfredsstillende. I klarede det mere end til tiden og det var en fornøjelse at se lejligheden….”

Mette Thisted:

“…En meget begejstret kunde anbefaler på det varmeste Ann og Michael til at komme og få ryddet et eventuelt dødsbo…”

Tom:

“Vil bare lige sige/fortælle, at det var et godt og hurtigt udført arbejde I har udført i forbindelse med at “tømme” min mors lejlighed…”

Mogens Karbo:

“…Alle aftaler blev overholdt til punkt og prikke, og da lejligheden var ryddet, fremstod den nærmest som indflytningsklar….”